O projekcie



Przedmiotem niniejszego projektu jest rozbudowa zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w Gminie Sośnicowice.
 
Rozwój systemu opiera się na realizacji 3 głównych zadań projektowych:
1.      Wdrożenie Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów w 16 jednostkach organizacyjnych/podległych Gminy Sośnicowice, w ramach Platformy Teleinformatycznej e-urząd (łącznie 21 licencji), tj.
·        Urząd Miejski w Sośnicowicach
·        Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (ZGKiM)
·        Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Sośnicowicach
·        Gimnazjum imienia „Unii Europejskiej” w Sośnicowicach
·        Szkoła Podstawowa w Sośnicowicach
·        Szkoła Podstawowa w Bargłówce
·        Szkoła Podstawowa w Sierakowicach
·        Szkoła podstawowa w Kozłowie
·        Punkt Obsługi Klienta (ZGKiM)
·        Miejsko – Gminny Ośrodek Zdrowia w Sośnicowicach
·        Gminne Przedszkole w Sierakowicach
·        Gminne Przedszkole w Kozłowie
·        Gminne Przedszkole w Smolnicy
·        Gminne Przedszkole w Bargłówce
·        Miejskie Przedszkole w Sośnicowicach
 
2.    Wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Sośnicowicach oprogramowania do zarządzania gospodarką odpadami (3 licencje),
3.    Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania umożliwiającego realizację powyższych zadań (systemy operacyjne, programy antywirusowe, komputery stacjonarne, netbook, 21 zestawów do podpisu elektronicznego, skanery, czytnik kodów kreskowych, routery, tablety.
 
Wartość całkowita projektu: 214 586,99 zł, w tym dofinansowanie 163 842,94 zł.